סל תרבות
פמי פרמיום
אקו"ם אמ"

משחק מתנה + הקדשה אישית לחוגג היום הולדת

סל תרבות פמי פרמיום אקו"ם אמ"י

משחק מתנה + הקדשה אישית לחוגג היום הולדת

הצגת ילדים יד ביד עם אנאבלה נכתבה מתוך רצון חשוב להעביר את המסר החינוכי הכי חשוב בחברה הישראלית שלנו כיום וזה "קבלת השונה" דרך שירים, משחק, צחוק וריקודים.

המטרה היא להעביר את המסר של קבלת האחר לילדי בית הספר יסודיים וגנים, ולחשוף אותם לשונה ולהבין את ההבדלים והשוני בין אדם לאדם. על מנת להחדיר לתודעת הילדים את קבלת השונה , החלטתי לשלב דמויות מהאגדות ולהציג את השוני ביניהם. הדמויות מהאגדות הם: פיטר פן, שלגיה, כיפה אדומה, אריוש, פינוקיו, בלבולית והשונים הם שמשון ויובב השובבים. אנאבלה יוצרת דו-שיח עם כל דמות מאגדה שמוביל אותנו לשיר של עפרה חזה, השירים בהצגה הם: תפילה, יד ביד, מלכת קסמים סופר סטאר ועוד… (התלבושות צנועות ומתאים גם למגזר הדתי) התפאורה בהצגות מרשימה וצבעונים במיוחד.

כתבה והפיקה: ענבל יוסף

שחקנים: ירדן פוליצר, לי סוויט, ניב בן חמו, עוז יהודה וענבל יוסף

כוריאוגרפיה: יוסף אלון

במאי: דוד אדוארד

אנאבלה מגיעה לשכונת עפרה כילדה שונה שאין לה סיפור ואין לה אגדה ומנסה לשכנע את הדיירים לעזור לה למצוא את המשפטים החסרים לה בשיר. לאורך כל ההצגה הדיירים לא כל כך מקבלים אותה ועוזרים לה רק כדי שתחזור לעולם המוזר שלה בלי אגדות. כאשר אנאבלה מוצאת את כל המשפטים בשיר, הדיירים מבקשים שתישאר בשכונה שלהם כי הם מבינים שאם היא שונה זה לא אומר שלא תוכל להיות חברה שלהם. במהלך ההצגה ישנם ביטויים ומסרים כמו: שונים אבל שווים! ההצגה מותאמת לגילאי 3-10 גן ובתי ספר יסודיים (רשום בסל התרבות ופמי פרמיום) התלבושות צנועים ומתאים גם למגזר הדתי.

האופציות הן:

3 שחקנים על הבמה

2 שחקנים על הבמה

שחקן עם בובה

בכל המצבים אנאבלה על הבמה (פחות שחקנים מזיל את העלויות)

בשכונת עפרה גרים כל הדמויות מהאגדות יחד עם אנאבלה. הדמויות מתכננות לאורך כל ההצגה מסיבת הפתעה לאנאבלה בעוד היא לא יודעת כלום וחושבת שהחברים הכי טובים שלה שחכו את יום ההולדת שלה. במהלך ההצגה לכל דמות מהאגדה יש מסר וזה היופי, הצגה עם הרבה מסרים חינוכיים, למשל פיטר פן מסביר שאם רוצים הכל אפשרי, אריוש אומר שצריך להאמין וזה יקרה, כיפה אדומה למדה את הלקח לא לדבר עם זרים ונותנת פתרונות, בלבולית היא השובבה עושה טעויות ומיד מתקנת, פינוקיו מאוד תמים ולומד בסוף, שלגיה מסבירה את חשיבות הערכים בבית ובכלל. במהלך ההצגה שמשון ויובב מנסים לגנוב את העוגה ומתנות של אנאבלה, הדיירים כועסים שהצליחו לגנוב ובסוף הם מבינים שאם היו משתפים אותם בתכנון המסיבה הם לא היו צריכים לרקום מזימות ולגנוב, בעצם הדמויות מהאגדות נותנות הזדמנות שנייה לשמשון ויובב ומזמינים אותם למסיבה. ההצגה מתאימה לגילאי 3-10 ומתאימה לאולמות גדולים והיכלי התרבות. על הבמה 6 שחקנים ורקדניות ( התלבושות צנועות ומתאים גם למגזר הדתי)

הורים יקרים, ילדכם הגיע ליום המיוחד, איזה אושר!!

רציתם הפעלה שנהנים בה הכי הרבה?

יום שילדכם יהיה הכי מאושר?

יום שלא ישכח הרבה מאוד זמן?

אז הגעתם למקום הכי נכון שיש!

לא נפסיק לרקוד, לשיר ובטח שלא נפסיק לצחוק!

יום הולדת קסומה עם אנאבלה!

ביום המיוחד הזה, הילד שלכם יחבק אותכם כל כך חזק כי נתתם לו את הכי טוב שיש!

בנוסף לכל ההנאה הזאת, אנאבלה תעניק לילדכם, "משחק מונובלה" עם הקדשה אישית, משחק אותו היא יצרה ומופץ כיום בחנויות ובאתרים בשווי 89ש"ח

משחק מונובלה הוא משחק קלפים רגשי, חברתי וקוגנטיבי אשר נותן לכם ההורים לדעת כל מה שברחשי ליבו של ילדכם.

שמרו איתנו על קשר